Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa ROMEO GTV/Spider 916 - 1996/2004 Review: Лош двигател ли е 2.0 TWIN SPARK?!?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от italfen Покажи съобщение
    Плътноста на охладителната течност е доста по-ниска от тази на маслото...
    Реално антифриза е с много по-голяма плътност от маслото.

    Първоначално публикувано от ivan dimitrov Покажи съобщение
    ... нека споделят кое
    Реално нещото играе точно роля, както го е описал колегата.
    Първоначално загрява маслото, а след определени градуси започва да го охлажда.
    Антифриза загрява в пъти по-бързо от маслото. Да кажем ако антифриза достигне оптимална температура около 90 градуса, то маслото през това време може да стои в ниски 40-градуса.
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

    Comment


    • #47
      Пичове, само да ви поправя, че нещо бъркате плътност със специфичен топлинен капацитет.

      Водата е едно от веществата в природата с най-висок такъв капацитет, т.е. се нуждае от много енергия за да се загрява - над 4100 джаула на килограм за един градус целзий.

      Оловото например, което е доста по-плътно от водата има СТК около 130.
      156 2.0TS

      Comment


      • #48
        Никой нищо не бърка. До сега не е ставало въпрос за топлинен капацитет, ако случайно си чел темата.
        Просто ти внасяш още една условност, която е малко безсмислена в контекста на разговора до тук.
        A20DTH ЖТД ама не баш
        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

        Comment


        • #49
          На този коментар трябваше да отговоря, но съм от телефона и ми е трудно :

          Плътноста на охладителната течност е доста по-ниска от тази на маслото, затова и антифриза достига оптимална работна температура по-бързо от маслото.
          156 2.0TS

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от BO Покажи съобщение
            Реално нещото играе точно роля, както го е описал колегата.
            Кое нещо? Дали антифризът или маслото загряват по бързо, сравнително лесно може да се провери. Состатъчно е когато антифризът достигне 40-50 гр, да се пипне масленият филтър. След малко ще го сторя.
            Арфа Ромео 146 1.6 боксер

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от dhtj Покажи съобщение
              Пичове, само да ви поправя, че нещо бъркате плътност със специфичен топлинен капацитет.

              Водата е едно от веществата в природата с най-висок такъв капацитет, т.е. се нуждае от много енергия за да се загрява - над 4100 джаула на килограм за един градус целзий.

              Оловото например, което е доста по-плътно от водата има СТК около 130.
              Браво,някой поне е внимавал в лекциите и упражненията по "Термодинамика и Топлопренасяне"
              THERE IS NO EASY WAY OUT.SLY IS AWESOME GUY-
              http://www.youtube.com/watch?v=MwPb7...eature=related

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от ivan dimitrov Покажи съобщение
                Плътноста няма отношение. След стартиране на двигателят, голяма част от маслото се разпръсква и образува мъгла, която има директна връзка с буталата. Освен това маслото е околу 4л, антифризът двойно по вече. Има колеги които са си монтирали термометър на маслото, предполагам. Ако тук има такива - нека споделят кое загрява по бързо.
                При някой машини има подрев на маслото, но там се ползват външни източници на топлина, например котли. И подгревът е преди стартът.
                Интересно ми е - топлообмрнникът при Т-еС дали не е вързан последователно преди радиаторчето на парното.
                Може да бъркам за плътноста, но със сигурност охладителната течност загрява по-бързо от маслото. Имам вградена функция на борд компютъра за температурата на маслото на ГТ-то и при студен старт и достигане на 90 градуса на антифриза, маслото все още стои под 60.
                Attached Files
                Now: 156 2.5 V6 24V
                Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

                Comment


                • #53
                  Първоначално публикувано от italfen Покажи съобщение
                  Може да бъркам за плътноста, но със сигурност охладителната течност загрява по-бързо от маслото. Имам вградена функция на борд компютъра за температурата на маслото на ГТ-то и при студен старт и достигане на 90 градуса на антифриза, маслото все още стои под 60.
                  Колкото и да е странно за мен, изглежда ще се окаже точно така. При 60гр на антифризът, изпарителят на газовата е осезаемо по топъл от масленият филтър. Подозираям че пропускът на факта, че по голяма част на антифризът е в големият кръг ще се окаже важен.
                  Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от italfen Покажи съобщение
                    Може да бъркам за плътноста, но със сигурност охладителната течност загрява по-бързо от маслото. Имам вградена функция на борд компютъра за температурата на маслото на ГТ-то и при студен старт и достигане на 90 градуса на антифриза, маслото все още стои под 60.

                    Това май само при ГТ 3.2
                    AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
                    Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
                    sigpic

                    Comment


                    • #55
                      Първоначално публикувано от stelt Покажи съобщение
                      Това май само при ГТ 3.2
                      Ако имаш предвид функцията на борда, да само при 3.2 я имат - 156, 147 GTA и GT v6
                      Now: 156 2.5 V6 24V
                      Ex: 147 Ti, GT V6, 147 1.6, 145QV, 155 TS, Gtv Cup pack, 75 1.6 I.E.

                      Comment

                      Working...
                      X